„Bądź płonącą lampą, która wskazuje na Jezusa”

W piękny sobotni dzień 14.10.2023 roku wzięliśmy udział w pielgrzymce dziękczynnej do Krasiczyna, za dar rekolekcji szkolnych. Miejsce nie było przypadkowe, bo tam pracuje jako Wikariusz Ks. Mariusz Fal, który końcem września prowadził dla nas rekolekcje w Rzepedzi.

Prawie wszyscy uczestnicy bardzo dobrze wspominają ten czas, bo relacja z Bogiem stała się bliższa, także z kolegami i koleżankami bardziej się rozumiemy i dogadujemy. Wiele z nas zaczęło przychodzić na spotkania oazowe, mierząc się z myślami, żeby na feriach czy wakacjach udać się na rekolekcje.

Wracając do pielgrzymki, zwiedziliśmy zamek w Krasiczynie, po którym oprowadzał nas Ks. Sławomir – Proboszcza z Krasiczyna. Zafascynowaliśmy się piękną kaplicą zamkową, która jest pod tym samym wezwaniem, jak nasz kościół parafialny. Po zwiedzaniu zamku czekało na nas ognisko z suto zastawionym stołem. Do jedzenia i zabawy przy ognisku nie trzeba nas było zachęcać. Rozegraliśmy mecz, wybierając się między sobą. Nasz Ksiądz Proboszcz poprowadził swoją drużynę do zwycięstwa. Nie mogło być inaczej, znamy jego zacięcie w rozgrywanych meczach na Orliku przy szkole.

Wzięliśmy też udział we Mszy Św. sprawowanej w naszej intencji przez Ks. Mariusza, który podczas nabożeństwa przybliżył nam słowa Ewangelii, wyrażając wdzięczność za oczyszczenie serca podczas rekolekcji i potrzebę napełniania go Słowem Bożym na co dzień, żeby zły duch go nie opanował.

Mimo zmęczenia, wróciliśmy szczęśliwi do naszych domów w nadziei na kolejne spotkania, które zbliżają nas do Boga i ludzi.

Serdecznie dziękujemy naszemu Księdzu Proboszczowi za możliwość skorzystania z wrześniowych REKOLEKCJI SZKOLNYCH prowadzonych przez Ks. Mariusza Fala i za wspaniałe przeżycia sobotniej PIELGRZYMKI DO KRASICZYNA będące kontynuacją naszych duchowych doświadczeń obecności Boga w naszym życiu.

„Nie gaś swej lampy, nie chowaj jej!”

Sara

Wspólnota Ruchu Światło – Życie w naszej Parafii

Reportaż fotograficzny z „foskowania”

Wspólnota Ruchu Światło – Życie w naszej Parafii     Trwajcie we Mnie, a Ja w was będę trwał. Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity, ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić. J 15,1-8.     Wspólnota Ruchu Światło – Życie w naszej Parafii została założona na prośbę młodzieży […]