Wszystko ma swój czas,

i jest wyznaczona godzina

na wszystkie sprawy pod niebem.

Koh 3,1

W dniach 17-18 czerwca 2023 roku grupy parafialne naszej parafii miały okazję odwiedzić Kraków, który jest jednym z najważniejszych ośrodków kulturowych i religijnych w Polsce.

Nasza wycieczka rozpoczęła się Mszą Świętą w Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach. Następnym punktem podróży był Park Wodny, w którym spędziliśmy aż 5 godzin, ku radości i zadowoleniu wszystkich obecnych. Następnie  wybraliśmy się do miejsca noclegu, by tam zanieść swoje bagaże. Po tej przerwie wyruszyliśmy na krótki spacer po Rynku. Po wszystkich atrakcjach udaliśmy się na zasłużony odpoczynek.

Następnego dnia, po porannej pobudce, poszliśmy na śniadanie do hotelu ,,Żaczek”.  Na Mszę Świętą wybraliśmy się do Bazyliki Dominikanów pw. Świętej Trójcy w Krakowie.  Potem była krótka przerwa, by następnie spotkać się z przewodnikiem o ciekawym pseudonimie Kudłaty. Kolejnym punktem zwiedzania były okolice Uniwersytetu Jagiellońskiego. Natomiast ostatnim zabytkiem był Zamek Królewski na Wawelu. Wtedy też zostaliśmy „wypuszczeni na godzinę wolności” w okolicy Krakowskiego Rynku. Finalną atrakcją był Park Doświadczeń.

Bawiliśmy się doskonale. Wróciliśmy szczęśliwi z pełnym bagażem ciekawych, atrakcyjnych i radosnych wspomnień. Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim naszym opiekunom, a szczególnie Ks. Proboszczowi za zorganizowanie wyjazdu i doświadczenie radości bycia razem.

Julia J.

Wspólnota Ruchu Światło – Życie w naszej Parafii

Reportaż fotograficzny z „foskowania”

Wspólnota Ruchu Światło – Życie w naszej Parafii     Trwajcie we Mnie, a Ja w was będę trwał. Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity, ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić. J 15,1-8.     Wspólnota Ruchu Światło – Życie w naszej Parafii została założona na prośbę młodzieży […]